❤متولدین 1/7/90-1/7/91❤

پست اول...

1391/4/7 13:05
نویسنده : نی نی های 91 ای
252 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام به همه نی نی وبلاگی ها و همه نویسنده های وبلاگ....

من تو این وبلاگ قصد دارم مادرا با هم سن و سالهای فرزنداشون اشنا کنم. تا در تربیت و پرورش فرزنداشون از هم کمک بگیرن. شما چه طوری می تونید اشنا بشید. اسم فرزندتان و ادرس وبلاگش و تاریخ تولدش را برام تو نظر بزارید. من هم با وارد کردن اون اطلاعات تو این وبلاگ و دسه بندی شون کمک می کنم خیلی راحت با هم سن و سالای فرزنداتون اشنا بشید....

به عنوان مثال اولین نفر را خودم وارد می کنم...

 آوینا - متولد 2/1/91 - روز چهارشنبه - بیمارستان نجمیه - آدرس وبلاگ

http://avinadokhtaregolema.niniweblog.com

حالا نوبت شماست که اسم فرزندانتون را برامون بفرستید...

ضمناً تو این وبلاگ فقط نیمه دومی های سال 90 و نیمه اولی های سال 91 را ثبت خواهیم کرد چون همشون ا هم همکلاس میشن....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طهورا عسلی
6 تیر 91 16:17
سلام
طهورا- 21/10/90- روز چهارشنبه- بیمارستان بهمن-سزارین

خیلی وبلاگ خوبیه اگه راه بیفته


اضافه شدید تو پستها- تعداد که کم کم زیاد شد sortمی کنیم به ترتیب به دنیا اومدن....
مامان تسنیم
7 تیر 91 1:00
سلام
تسنیم-19/1/91 - شنبه-بیمارستان نجمیه- سزارین
ممنون کار جالبی میکنی عزیزم.دستت درد نکنه


خواهش می کنم عزززززززززززززززززیییییییززززززززززززززززم...........
مامان آرتین
7 تیر 91 8:54
سلام

آرتین-16/1/91-روز چهارشنبه-بیمارستان شمس

وبلاگ خوبی.انشالله که راه بیفته


ممنونم. اطلاعاتتون ثبت شد....
مادر ضربدر 3
14 تیر 91 17:23
سهيل 21/11/90


اضافه شدید...
mamane radin
15 تیر 92 16:24
salam age mitonid mahhaye sal ro daste bandi konid kheailiiii behtar mishe masalan age roye mahe dey kilik konim tamam ninihaye dey mahi biyan


سلام عزیزم. الان هم همین کار را کردیم دیگهروی هر ماهی کلیک کنید متولدین همون ماه میان .. شاید تو صفحات بعد هم باشه ولی همه دسته بندی شده هستن..ممنون از نظر خوبت عزیزم
mamane radin
27 تیر 92 3:31
radin 25/10/1390bimarastane pasargad tehran


به لیستمون اضافه شدید.. خوش اومدید